måndag 20 april 2009

Hemma hos mig

Lite bilder från en dag i trädgården tillsammans med min lilla skrållunge!

Rosenbuskarna börjar få knoppar! Här kommer det bli stora mörkrosa rosor! Vi har ganska mycket rosor i vår trädgård vilket glädjer mig! Tycker dem är så vackra och doftar ljuvligt!
Så underbart att se när naturen börjar vakna till liv efter vintersömnen! Fåglarna kvittrar och luften är full av liv!



Zinkbaljan har ännu inte fått något blomsterliv och agerar just nu som lekbalja. Jag har två zinkbaljor som jag brukar ha vita blommor i under sommaren. Det finns många fina!

En av hörnlyktorna på vårt lilla hus! Denna vetter mot vår trädeckade altan! Kommer att lägga ut lite bilder på vårt hus lite längre fram i vår då det är grönt och fint!












Min älskade skrållunge utforskar för fullt....



Nu kommer man somna skönt efter en sådan här härlig dag i trädgården!
Sov gott!
Kram Nadja








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se