söndag 1 november 2009

Mjuka små vänner

Hej på er!
Så var det söndag igen...helgen är slut. Vad fort det går. Hade gärna varit ledig ett par dagar till! Denna helgen har vi tagit det lugnt. I fredags var Julias faster på besök och i lördags åt jag o min kära vän Erika frukost nere å bageriet här på Dalarö. Vi brukar göra det iallafall en gång i månaden. Lite extra mysigt!
Vi har även varit på ett-årskalas o ätit en massa gooood tårta!
Idag blir det en hemmadag! Vi ska hämta in ved, den går åtmed en gång då vi eldar varje kväll! Vi ska även byta till vinterdäck på bilen!

Julias mjuka små vänner. Hon har en hel uppsjö av dem. Ena lådan under sängen är full med ännu flera mjukisdjur. Hade velat ha en större rottingkorg där alla fick plats! Eller har ni nåt roligt tips på vad man kan göra? Lite synd att gömma undan dem!
Julias sköna säng! Här sover hon riktigt gott! På kvällen då hon vet att det är dax att sova kryper hon själv upp i sängen och väntar på vällingen och somnar sedan bums!

Min gamla docksäng som jag hade när jag var liten skrållunge! Jättefin tycker jag!

Liten skrållunge på väg till kalas!
Ha en fin söndag!
Kram Nadja


1 kommentar:

  1. finaste tjejen ska på kalas =)

    tack för i fredags var jättemysigt!!! Kul o få snacka lite skit med dig o leka med Julia o se brorsan!!!

    Kramar

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se