onsdag 8 december 2010

I väntan på julen

Hej på er i vinterkylan!
Hoppas ni har det bra! Har ni börjat få julfint hemma ännu? Här hemma kommer det upp lite i taget! Jag är inte så mycket för att ha en massa tomtar o pynt, men klart att man vill ha det lite extra fint till jul! Jag älskar julen just för att den har hög mysfaktor!
*Bräda Ylva Skarp, Koffert*
Denna fina hissgardin kom med posten i veckan! Den kommer från House of Linnea. Det e en sk fuskhissgardin från Svaneholm! Gillar den. Är lagom julig tycker jag!
Snart ska jag rota fram lite tomtar ur vrårna oxå tänkte jag, men det får vänta ett litet tag till! Skrållan tjatar om att hon vill klä granen, men det känns som att Lucia först passera. I vår familj har vi alltid klätt granen dagen inna julafton, "uppesittarkvällen" så vi får se hur vi gör.....
Ha det gott och sköt om er!
Kram Nadja

2 kommentarer:

  1. Hej Nadja!
    Härligt att höra att allt är gott med dig! Söt gardin och vilket fint förkläde skrållan fått!
    Kram till dig i kylan!
    Jackie

    SvaraRadera
  2. Har precis upptäckt er på nogautvalt.se och lade en beställning nu ikväll. Ni har såååå mycket som faller mig i smaken!
    Jag är ute efter kuddar med stjärnor på i färgen nougat/beige, såg att ni hade så fina i rött och grått. Har dessa funnits i nougat/beige?
    Bloggen kommer jag följa framöver,
    ha en mysig torsdagkväll!

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se