onsdag 16 mars 2011

Sjukstuga

Hej alla!


Hoppas att ni har det bra! Även idag skiner solen här hos oss och det är underbart väder! Vårkänslorna bara spritter i kroppen! Nu vill jag ha bort all snö och välkomna våren! Jag är så otroligt glad över att få bo såhär fint, men havet och naturen som grannar!

Tänk, snart kan man ta med kaffekoppen ut o fika i trädgården. Lyssna till alla fåglar som kvittrar så härligt!! VÅREN VÄLKOMNAS VARMT NU!!!!
Jag började med det roliga o mysiga. Förutom det så råder det sjukstuga här. Lillskrållan har kräkits i över ett dygn nu.......




*inre hallen här hemma*
Har haft J hemma idag oxå då hon vaknade inatt och hade variga ögon, hoppas för guds skull inte att det är ögoninflammation på G.......hon fick vara hemma för säkerhets skull. Men hon e inte precis stillasittande. Jag är heeeelt slut efter denna dag! En vild 3,5 åring som springer, hoppar, tjuter och leker att det finns både dinosauries och troll här hemma. (Behöver jag nämna hur många gånger hon har gjort sig illa idag??) Sjövild!

Jag behöver SEMESTER!!!
Samtidigt tänker jag på när tjejerna blir tonåringar o man aldrig får se dem.......då längtar man säkert tillbax till denna tiden! Så e det ju!


Hur ska ni fira helgen då??? Några planer?
Hur som helst får ni ha en riktigt skön helg!

Kram Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se