fredag 2 november 2012

Unika Rum

Hej på er!
 
Hur har ni det i höstmökret? Kallt och rått! Blåsigt och regnigt! Brrrrrrr! Jag älskar hösten, men då tänker jag mig klarblå himmel, sol och härliga färger i rött och orange.....
Hösten för mig är förknippad med skogspromenader, härliga koftor, stövlar, innemys, tända ljus och innetofflor! :D
En tid att mysa och umgås med dem man tycker mest om!
 
Sitter och kollar Hemnet. Jisses vilka vackra hem och unika rum det finns där ute!
Här kommer ett litet urval av alla den unika rum som jag kärat ner mig i!

 
Hur cool är inte den här trappen? I mitten av rummet! Älskar när det inte följer en självklar mall. Vackra gamla hus där det inte finns något annat hus som ser likadant ut!

 
Utgång till en härlig veranda där det dukas upp middagar för det större sällskapet! Självklart med havsutsikt........

 
Gillar detta rum där väggarna nästan enbart består utav fönster. Vilket avkopplingsrum där man lätt kan koppla bort från vardagen ett par timmar! :)

 
Ja tack! Jag flyttar in imorgon!

 
Spana in kakelugnen! Det finaste smycke ett rum kan ha om ni frågar mig! jag är svag för platsbyggda lösningar och föll naturligtvis för det vackra vitrinskåpet till höger. Fint som snus!

 
På tal om platsbyggda lösningar, se bänken i bakgrunden! Detta kök har allt det jag drömmer om! Vitrinskåpet, bänken, köksö, skålhandtag, ordentligt med ytor, kontraster......ja allt!

 
Ännu en snygg platsbyggd bänk! Lite kuddar på den och man nog lätt blir sittandes en stund! ;)

 
Tack Hemnet för att du mättade mitt begär ännu en gång! Nu ska jag bara bearbeta alla mina "ha-begär" ! ;)
 
Önskar er allesammans en härlig Halloweenhelg!
 
Kram Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se