tisdag 25 maj 2010

Hej!!
Hur e det med er allihopa!? Med mig är det bra. Dessvärre har bloggen blivit lidande nu då det har hänt en massa sista tiden som gjort att jag fått lägga fokus på det!
Nu i skrivande stund har jag min lillebror med familj på besök. Njuter av att få umgås med mina nära och kära från Karlskrona! Särskillt min älskade lillebror som betyder så mycket för mig!
Nedan följer lite av de nyheter som nu finns i butiken!

















Nu ska vi spela spel!
Ha en fin kväll!
Kram Nadja

3 kommentarer:

  1. http://www.vintagedreams.se/skolp/

    Såg att du också gillar skolplanscher. Här kan du hitta fler!

    SvaraRadera
  2. Så spenende med egen butikk! Gratulerer:) Gleder meg til å utforske den. Og gratulerer så mye med barn nummer 2, kjempesøt!
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Klem AG

    SvaraRadera
  3. Såå trevligt med besök från brodern :)

    Hoppas ni får mysiga dagar tillsammans och vilka godbitar ni fått in!!

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se