fredag 2 juli 2010

Vinnare

Hej på er!


Det var ett tag sedan ni hörde nåt från mig. Jag har så otroligt mycket att göra med skrållungar och företag så bloggen blir tyvärr lidande just nu. Jag kommer att göra en liten paus i bloggandet och återkommer med fler inlägg till hösten! Kan hända att det kommer något inlägg lite då och då.

Nu har en vinnare av väggordet har dragits!



Vill börja med att tacka alla er som var med i tävlingen! Hade gärna skickat ett väggord till er alla om det hade gått!

Vi hade elva lappar som vi lade i "magiska hatten" och Julia fick dra en vinnare.
Magiska hatten är en hatt som vi använder i olika lekar. Julia tycker det är lika spännande varje gång! Den åker även fram ibland när det e dax att städa rummet. Jag gömmer olika grejer i hatten som Julia får plocka upp och sedan ställa på sin plats i rummet. Det blir lite roligare att städa då.....Funkar bra ännu sålänge!


Vinnaren är....
BELLA !!
Besök hennes blogg Bellas väg tillbaka!
STORT GRATTIS TILL DIG!
Hoppas du får mycket glädje av det fina väggordet!
Jag har mailat dig!

Sirius pläd , finns även i blått 175 kr Noga Utvalt

Ha det gott i sommarvärmen!

Kram Nadja


1 kommentar:

  1. Tjohoo!!! Så glad jag blev nu :) vilken perfekt avslutning på helgen att få se att jag vunnit det fina väggordet !! Kunder ju inte blivit bättre och en gladare vinnare hade du inte kunnat dra :)

    Mailar min adress

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se