fredag 11 februari 2011

Insnöade.....

Hej!


Imorse var det snökaos här på våra gator kan jag säga! A körde fast med bilen så vi fick börja morgonen med att försöka få loss den! Efter ett tag fick vi inse att det var rätt meningslöst och gick in för att vänta in plogbilen.

Vi satte på kaffe och värmde frallor i ugnen och avnjöt sedan en riktig familjefrukost med en massa ljus tända såklart! Det brinner alltid ljus hemma hos oss denna årstiden! Jag fullkomligt älskar det och blir så avslappnad av det!





A är hemma från jobetg idag och Skrållan fick vara ledig från dagis. Så idag har vi en riktig slappardag! Väntar på att plogbilen ska komma snart igen så att vi kan åka ner och handla oss lite fredagsmys! Tänkte göra en äpplepaj ikväll! Har hittat ett riktigt smaskigt recept i FEMINA som jag tänkte testa!


Tänk att tulpaner är såå fina! Dem står rätt länge oxå! Denna färgglada bukett fick vi av svärföräldrarna förra helgen!

Vackert!

Ha en riktigt mysig fredag!
Här är det Let´s Dance som gäller för heela slanten! Har dock ingen riktig favorit, tycker alla är så duktiga!

Kram Nadja



3 kommentarer:

  1. God natt!

    Nu har jagb tagit lite data tid till mig... :)
    Men jag måste ge upp nu!
    Dom små liven vaknar ju till snart! :)

    Visst var klänningarna så fina!
    Jag ska ringa imorgon och be dom att lägga undan. Dom kommer nog gå åt, vi är ju ganska så många nu som gillar sånt!

    Vilka härliga bilder och hoppas att kom loss med bilen !

    Ha en fin helg!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Var in i butiken på nätet men hittar inte plastblommorna. Är också emot plast men de verkar ju se rätt äkta ut.
    Under vilken flik skall jag kolla?

    SvaraRadera
  3. Hej Anonym!

    De platsblommorna som du ser i bloggen kommer inte att säljas i butik som det ser ut nu. Däremot kommer olivträdet att komma in i mindre storlek i slutet av februari/ början av mars. Jag kommer att blogga om dem när dem finns till försäljning i butiken!

    Ha en fin dag!
    Kram Nadja

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se