torsdag 24 februari 2011

Nyheter på plats i butiken!

Hej på er!
Hoppas att allt är bra med er i denna isande kyla som råder just nu! Imorse hade vi -24 grader här på Dalarö! Gaaaaaalet om ni frågar mig. Jag vill ha våååår! :)
Nu har de första nyheterna levererats till butiken! Men det väntas komma mycket mer efter hand! Mycket nya kuddar i New England är på ingång samt krukor med lejonhuvud och en massa mer fint!


Betongfat med kungakrona
Fint att ha både inomhus och utomhus!

Groda i betong med guldkrona. Detta är en favorit i repris! Sålde slut med en gång i somras både hos oss och hos leverantör!


Ståtlig
häst i betong

Fiskmås


Nalleflicka med bedårande fin klänning!

Nallepojke




Snäcka i vitt och blått för dekoration



flera
snäckor....


och lite till.....


Sjöstjärna i vitt och blått


Nu ska jag packa inför min resa till Jönköping imorgon! Ska dit med bästaste vännerna från Karlskrona! En riktig tjejhelg väntar!!!
Ha det bra och sköt om er! På med broddarna!
Kram Nadja

1 kommentar:

  1. Å har ni måsen! Köpte en sån för många år sedan på Enkla men det var en liten herre som lyckades välta den i golvet....men nu kan jag ju köpa en ny! *Lycklig* för älskar den verkligen (den står fortfarande framme fast den är lite trasig)

    Hoppas ni får en underbar helg i Jönköping!
    Massor med kramar från kalla Karlskrona

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se