söndag 25 oktober 2009

T Ä V L I N G

Hej på er!
Denna gråa och höstiga söndag tänkte jag att det passar bra med en tävling!
Denna gången lottar jag ut två fina kökstavlor! En med chilifrukter på och en med oliver på!


För att vara med i tävlingen kopierar ni någon av bilderna och länkar till tävlingen på er blogg/ hemsida. Skriv gärna en kommentar oxå, det är alltid trevligt!
Jag kommer att dra en vinnare utifrån en räknare som jag har så ALLA ha lika stor chans att vinna!!
För er som inte har en blogg, lämna en kommentar och maila mig eller skriv i kommentaren vart jag kan nå er!
Tävlingen håller på t om 25 Nov.
LYCKA TILL!

Nu ska jag ut i friska luften ett tag. Min kära sambo håller på att spola bort mossa från taket och jag ska hämta in ved!
Ha en fin söndag!
Kram Nadja

1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Det är klart jag vill vara med i din tävling!
    ha en fin söndagkväll!
    /Therése

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se