tisdag 20 april 2010

1,5 vecka kvar till BF

Hej !
Hur har ni det? Njuter ni av det fina vårvädret!? Visst är det underbart att det äntligen är här! Jag satt ute på altanen i ca 1 timme igår och solen och blev riktigt solbränd! Det blir till att köpa solkräm till skrållan snart då dem är ute mycket på dagarna nu!
Visar lite mer bilder från butiken.


Älskar detta bordet med stolar! Kuddarna kommer från Gripsholm. Den fina lyktan på bordet med en krona på toppen är en av vår nyheterna! Fin att ha både inne och ute!

Lantligt vitt blandat med New England

Stora bokstäver från Miljögården. Observera att vissa bokstäver kan vara slutsålda! Dessa är inte beställda på nytt.

Fint träfat i form av ett hjärta samt ett vitt hjärta att hänga med texten Vila en stund. Det finns flerabudskap att välja på. Du hittar dem under kategorin skyltar i webshopen.

Flöten, fina att dekorera sommarens dukningar med

Krokar och skyltar och väggord i en salig mix!

Interiörbild
Nu e det verkligen dax för kudden! Har suttit o kikat på filmklipp från filmen Snabba cash. Vill så gärna se den. Har spanat lite extra på snyggingen Joel Kinnaman........
Är det någon som sett filmen? Är det så bra som alla säger?
God natt mina vänner!
Kram Nadja

6 kommentarer:

  1. Hej kära Nadja! Jättefina bilder från butiken! Tack för din gulliga hälsning och för att du lagt till mig bland länkar! ♥ Sköt om dig nu, stor kram Jackie

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja!
    Ett jättestort GRATTIS och LYCKA TILL med din duperfina affär!!!! Bilderna du visar är jättefina och du har verkligen sååå fina saker, allt i min smak! Synd att jag bor så långt borta, annars hade jag gjort ett besök till din affär genast! Säljer du till Finland via webshopen? Är det okej om jag lånar någon av dina bilder nån dag till ett inlägg i min blogg?
    Ha det så bra och njut av allt det fina du åstadkommit!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  3. Hej Nadja!
    Vad spännande och härligt att det börjar vara sån nära bebbens ankomst nu :o) Själv var jag också höggravid för ett år sedan, hjälp vad tiden går fort!! Man ska nog njuta av varje dag som mammaledig, tänk vilken lyx! Speciellt nu då sommaren är i antågande!

    Tack för att min blogg får vara med på nogautvalt :o) Jag önskar all framgång med affären och all energi och välmående nu den sista tiden fram till BF. Så spännande!!!

    Kramar,
    Jennie

    SvaraRadera
  4. Hejsan! Bara 1,5 vecka kvar spännande! Fina bilder du visar från butiken. Ni har så mycket fint där! Tack för att du länka mig, det är ok! Jag har även satt en länk på min sida till butiken! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Så jättefin butiken är!
    Den är så fräsch.
    Ni har verkligen lyckats!

    SvaraRadera
  6. Helt gaaalet fint i butiken!! Verkligen!

    Du är alltför rar som vill länka till mig :)
    Ska göra mitt bästa för att fortsätta inspirera mina läsare!
    Stor kram till dig vännen!
    Ann-Christine

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se