söndag 25 april 2010

Bloggutmärkelse x 2


TACK MARIA och Veronica!

För dessa dina Bloggutmärkelser jag fått av er!


Maria har bloggen Villa Krutbruket!
Veronica har bloggen Himmel och Hav!


Jag vill ge utmärkelsen vidare till dessa fina tjejer:


Himmel & Hav - nybliven mamma!

Lantliv på Holm - Tack för din beställning hos oss!

Nea i det gula huset - Njuter varje kväll av min fina huslykta!

Mamma Millan - Saknar dig, vart har du tagit vägen??


Ha en fin helg allesammans!

Nu ska jag ta mig tid till att kika runt hos er!


STOOOOOOOOOOOOOR

Kram Nadja

5 kommentarer:

  1. God morgon!

    Grattis till dina fina awarder! Och va roligt att få vakna till sådan här uppskattning - TACK:)

    Här blir det också kalas idag när Alice fyller 12 år. Skall gå upp och väcka henne med fika nu:)

    Kul att du ville vara med och tävla - ha en skön söndag vännen!

    Kram kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja! Stort Grattis till awards!! Roligt med butiken, jättefint sortiment ni har! Stor kram från Jackie.
    Ska du till Formex mässan i aug?

    SvaraRadera
  3. Grattis till alla awards.
    ha en bra vecka!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Grattis till dina awarder! Som vanligt så är du förtjänt av dem! ;)
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  5. Stort grattis till dina fina awarder!!!

    Hoppas du får en mysig söndagkväll

    Kramar Bella

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se