tisdag 23 november 2010

Snyggaste tygkassen i stan......

Hej på er!
Fy vilken väder vi har här idag! Blåser, snöar, regnar om vartannat! Men då blir det desto mer mys inomhus med brasa o tända ljus.
Fick idag hem varor från HM......jag blir som ett barn på julafton!
Denna otroligt snygga tygkasse fanns med! Och jag älskar den allaredan! Jag förvarar tidningar i den som vi har när vi eldar. Den står fint placerad brevid öppna spisen i matrummet.

Pris 199 kr

Är inte helt såld på HM Home i vanliga fall, men ibland så har dem riktiga guldkorn....

Ha en fin kväll allesammans!

Kram Nadja


3 kommentarer:

  1. Haha, vad skoj, har också beställt den! Tänkte ha julklappar i den till jul, men sedan ha den till samma ändamål som du! :)

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja! Det var ett tag sedan, så roligt att du kikade in hos mig och tack för dina rara ord. Du får ta dig en ny titt, för nu firar jag min webbutik med en utlottning. Så snygg kasse du har köpt, det var länge sedan jag kikade in hos HM.
    Hoppas allt är väl med dig och de dina./Kram Merja

    SvaraRadera
  3. Cool påse!
    Titta gärna in på min blogg, jag har en tävling där som pågår fram till den 13 december. Du kan vinna en valfri Lunafigur!
    Ha en toppendag!!
    Kram Malin

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se