onsdag 3 mars 2010

Prinsen?

Godkväll!
Hoppas ni haft en bra dag!
Tänk att det redan är torsdag imon, vad veckorna går fort, tack o lov! Jag har bara tre veckor kvar nu innan jag går på "ledighet" i ett år! Känns overkligt! Att snart vara tillbaka på bebisstadiet med amning, vaknätter, kräk och allt som hör till......Nu vill jag bara få träffa liten som bor där inne och som sparkar så ihärdigt! En riktig liten busa är det iallafall! Jag har så mycket att se fram emot nu den närmaste tiden! Jag ska snart avslöja vad som mer är i görningen jag lovar, snart, när jag vet att allt är klart!

Idag var jag förbi favoritbutiken Hans Michaels på Humlegårdsgatan. Det är livsfarligt att ens kika in genom fönstret! Jag skulle kunna köpa hem hela butiken! Jag fick med mig en liiiiten påse hem och vad den innehöll får ni se imorgon!
Dessa silvergrodorna säljs i butiken och jag har lovat Jackie med bloggen My costal home att visa dem då hon samlar på just silvergrodor! Så Jackie, detta inlägget är till dig!

Ber om ursäkt för kvaliten på bilderna, men dem är tagna lite diskret med mobilen under mitt besök i butiken.....

Jag tycker iallafall att grodorna är superläckra och skulle absolut kunna adoptera en!

Ha en god natts sömn!
Kram Nadja


4 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack för din gulliga kommentar inne hos mig.
    Så du går i väntans tider. Så spännande och så mysigt. Hoppas att du mår bra!
    Den butiken har jag hört talas om. Tur att jag inte bor i närheten. ;-)
    Lägger till dig i min lista.
    På återseende.
    Kram Therése

    SvaraRadera
  2. Du är bara för gullig Nadja!! Blir rörd!! Så himla fint av dig att göra detta! Underbara grodor och härliga bilder. Jag har ingen av dessa...och vill ha dem alla :)Den sista var lite extra söt, ser lite blyg och pillimarisk ut.
    Jag måste ta mig till Hans Mikaels igen!
    Stor kram till dig Nadja och sköt om dig, inte lång tid kvar nu...spännande!
    Jackie

    SvaraRadera
  3. Söta grodor! :-) Men vad köpte du då??? *nyfiken* :-)

    Vad mysigt att snart få snusa bebis igen och allt vad det innebär! Lyllos dig!!!

    Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Vad härligt att du snart ska få en liten bebis :o) Min "lilla bebis" har redan blivit 9 månader och håller på lära sig gå, HUR gick det så fort?! Jättefin groda! (Jag skrev i en tidigare kommentar att jag också väntar med spänning, var lite otydlig för jag menade att jag väntar med spänning på DIN hemlighet - liksom de övriga som kommenterat :o) still waiting! )

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se