onsdag 23 september 2009

Lillördag

Godkväll!
Har precis kommit hem från träningen och försöker nu få lite tid till att blogga! Jag har som sagt galet mycket på jobbet just nu vilket gör att jag varken hunnit eller orkat att göra nåt på kvällarna när jag kommit hem! Full rulle med Julia och efter hon har somnat så deckar både jag och Andreas på soffan.....just nu är det vår vardag, men förhoppningsvis blir det bättre snart!
Ikväll när jag kom hem hade Andreas gjort en brasa i kakelugnen! Så mysigt!

Det blir en härlig värme som sprider sig i hela huset!
Nu e det höst!

Älskar våra eldstäder och är så tacksam för att vi har dem!

Julias rum! Nu har hon flyttat in! Och hon sover så gott i sin stooora säng! Annat än spjälsängen! *Ler*



Detaljer från hennes rum

Finns det nåt mysigare än att få lägga sig brevid sitt älskade barn på kvällen och somna i samma säng?! Heeeelt underbart! Då vill man bara stanna klockan. Jag förstår min mamma såväl när hon beskriver hur jobbigt hon tycker att det är att vi har så långt avstånd mellan varann! Sedan man fick barn själv ser man saker med andra ögon! Min lilla mamma som saknar mig så och bor så långt ifrån......jag vet att du läser detta och jag vill bara säga att jag älskar dig oxå och saknar dig! Vi ses ju snart nu, bara nån vecka tills du kommer hit!

ABC plansch, så fin!

Ryggsäck Julias fått av sin mormor


Älskade barnböcker!

Augustibarn

Denna fina tavla fick Julia av hennes kompis Lovisas mamma Stina när hon fyllde 2 år! Visst är det fin! Kommer bli ett kärt minne och så personlig!
Nu mina vänner, är det kudden som gäller!
Godnatt!
Nadja

2 kommentarer:

  1. Hej fina Nadja! Man blir så glad av att titta i din blogg! Mysigt ni har hemma!! Jag kommer hem i början på december, hoppas vi kan få till en fika eller lunch då!!! Stor Kram från Lindis

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja! Fina bilder från ditt hem! Vad jag saknar i vårt hem är en öppen spis eller kamin, underbart att få njuta av en sprakande eld!! Må så gott!
    Jackie

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se