onsdag 20 januari 2010

En kär vän fyller 30!

Hej alla vänner!
Hoppas att starten på veckan har varit bra! Här har det varit fullt ös fram tills idag då det var dax att vabba IGEN! Denna gången är det magen som krånglar på lilla skrållan. Det går magsjuka på dagis, men det verkar ändå inte vara det hon har.....
Som vanligt har hon har energi till tusen så den gravida mamman har svårt att hänga med i svängarna.....*ler*
Jag känner mig som den trisstaste mamman i hela världen just nu! Men jag får ta igen det sen!

I förra veckan fyllde en kär vän 30 år!
Alltid svårt att veta vad man ska ge till någon som fyller jämt tycker jag!

Jag ville att det skulle vara en minnes sak.....

.....och vad passar bättre än en bräda av Emma som har bloggen Emmas idéer? Den blev såå fin!!! Jag hoppas att det blir ett kärt minne av vår vänskap!

Grattis Erika!

Kram Nadja

1 kommentar:

  1. Å vilken fin bräda! Toppenbra present ju!
    Ska in och kika på Emmas blogg och se om man kan hitta nåt kul =)
    Hoppas det är bra med dig annars. Vet precis hur det känns att ha en unge som vill leka och stoja och man orkar ingenting....inte alltid så kul.
    Kram på er

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se