måndag 4 januari 2010

Nytt år!

Hej allesammans!

Tänk att vi nu är inne på 2010 talet! 00-talet är över....Tycker inte det var länge sedan det var milleniumskifte!
Vi har firat nyår i Karlskrona med min familj! Har haft tre mysiga dagar tillsammans med mina nära och kära där nere! Höjdpunkten var givetis att få träffa brorsönerna Melvin och Liam! Julia hade såå roligt med sina kusiner så det var efterlängtat!

Nu är vi hemma på Dalarö igen. Skrållungen har vattkoppor......stackars min lilla flicka! Det kliar så och hon har fullt med koppor över hela kroppen. En under ena ögonlocken och i öronen till och med! Vi försöker hjälpa henne så gott det går med kylbalsam och kroppspuder......mycket massage blir det!! Men det hjälper för en stund iallafall! Kan tycka att det är rätt skönt att hon har det nu när hon är liten så är hon immun sen!


Idag har jag börjat städa undan julen! Nu ska alla tomtar, stjärnor och stakar bort! Har rensat bort alla överblommade julblommor och jag kan ju erkänna att en och annan godis slank ner mellan varven......vi har galet mycket godis så här efter alla helger!! Och då har vi gett bort endel oxå! Geischa är en stoooor favorit!
Nu ska jag ta hand om min fina lilla Julia! Ha det gott!
Kram från Dalarö!
Nadja

2 kommentarer:

  1. Fint fat, fin blomma och gott godis.
    Jag planterade 3 tazettlökar bland adventljusen och dem kommer nu först.

    Är det sandfärg på fatet eller grå?

    Kram LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Mumsiga bilder i ditt inlägg idag :)
    Hoppas lillflickan blir frisk snart!!
    Kram / Jackie

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se