onsdag 13 januari 2010

På önskelistan

Hej på er!
Sitter och kikar på olika vitrinskåp och bokhyllor......jag skulle vilja ha ett fint vitrinskåp alternativt själv glasa in vår bokhylla i vardagsrummet. Vi har idag en öppen hylla med böcker brevid kakelugnen. Jag har mycket funderingar och idéer på hur jag skulle vilja göra. Enklast är ju att köpa ett färdigt vitrinskåp med glasdörrar,men jag vill att det ska räcka ända upp till taket. Går inte det så kan man kanske ha vita korgar längst upp eller så får det bli nåt hemmasnickeri så att man utnyttjar hela väggytan till förvaring! Det är både snyggt och praktiskt tycker jag!
En plan har oxå varit att hitta gamla fina parad/ glasdörrar och sätta för bokhyllan helt "enkelt"......
Nedanföljer exempel på olika skåp som gärna skulle få flytta hem till oss!

Ikeas serie Liatorp är så himla fin! Denna garderoben planeras bli nästa inköp till Skrållungens rum! Lagom i storlek då hennes rummet är ganska litet
Liatorps vitrinskåp.

Denna fina hylla skulle jag kunna tänka mig att ha i vårt matrum! Även denna ingår i ikeas serie Liatorp!




Här är en favorit!!! Jag är svag för kryssen i glaset! Lantlig och gammeldags charm! Skulle passa som ett smäck hemma hos oss! ME LIKE!


Detta vitrinskåp från Ellos har jag suktat efter länge nu! Skulle så gärna vilja ha det!!!
Det får bli högsta önskan i 30-årspresent!



Här är ännu en fin hylla från Ellos!
Ha en fin dag!
Kram Nadja

3 kommentarer:

  1. Jag upptäckte små söta lampor att ha i fönstret från Ellos. Jag blir förvånad över hur mycket småpärlor de har.

    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Nä tacka vet jag den moderna stilen...du vet! ;o) Hi hi hi.... Skämt-å-sido, vitrinskåpen e jättefina. Hoppas allt e bra med dig vännen.
    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej!!!

    Ja detär snyggt med kryss skåp!
    Kolla in på möbelgrossen i göteborg, bra priser och snygga möbler!!
    Googla möbelgrossen så kommer du dit!!

    Hoppas du får en bra helg, kram camilla.

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se