onsdag 23 december 2009

Julklapparna klara!

Dan före dan........

Sitter nu framför Sagan om ringen med en kaffe och njuter av all mysig stämning som råder här hemma just nu! Skinkmackan har precis avnjutits!

Granen är klädd av sambon och dottern tidigare idag! Så vackert!

Har nu slagit in de klappar som ska ges bort imorgon. Vi ger inte så mycket, utan i vår familj har vi fokus på barnen och den goda maten. Och at få vara tillsammans såklart!

Men en liten klapp kommer nog tomten med skulle jag tro....

Julias strumpa som hennes farmor har gjort, hänger så fin på öppna spisen och väntar på att skrållungen ska vakna och hitta klapparna som tomten varit och lämnat inatt!
Vi skulle ha satt ut gröt till tomten, men det fick bli makaroner istället då Julia bestämt sa att det skulle vara det!
Äntligen är hela min lilla familj samlad, lediga alla tre från jobb och dagis! Imon firar vi julafon med Andreas familj.....

och nästa vecka åker vi ner till Karlskrona och min familj och firar in det nya året tillsammans med dem!

Jag äter faktiskt mitt första riktiga julbord imorgon oxå så jag längtar verkligen efter maten känner jag!! Vi åt lite speciellt julbord med jobbet i år och inte alls som vanligt med jansons, köttbullar och skinka.....

Hur ska ni fira eran jul??

Nu ska jag nog ta mig en skinkmacka till och kramas lite med sambon!
Ha en mysig uppesittarkväll!
Kram Nadja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se