tisdag 8 december 2009

Tack!

Stort Tack
till alla er
som läser min blogg!

Det är Ni som gör bloggandet så roligt!

Ett stort tack vill jag oxå ge för alla fina grattishälsningar!
Lilla skrålungen i magen ger sigtill känna mer och mer för varje dag! Nu känner jag tydliga foster rörelser och det är verkligen en speciell känsla!

Julia är så gullig och väldigt försiktig med mammas mage. Hon klappar på den och säger "akta dig bebisen" och "gör ont?"
Jag vet inte hur pass medveten hon är om vad som händer och sker där inne, men jag tror att hon förstår en hel del!
Hoppas att ni mår bra allihopa! Själv har jag varit på hemmaplan efter en lååångdragen förkylning! Så Therese, jag är så ledsen för att du inte fått dina tavlor ännu, men vinsten skickas med turbofart så fort jag är på benen igen!
Sköt om er!
Kram Nadja


5 kommentarer:

  1. Fin sida du har...jättekul att läsa om vad ni gör....// lotta

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig och din familj! Hoppas ni får en härlig jul!!!! Kram/Susanna

    SvaraRadera
  3. Grattis åter igen ♥
    Visst är det så mysigt att blogga..man "träffar " ju så många härliga människor..som dig tex.
    ha det så mysigt nu i juletider!!

    kramis♥

    SvaraRadera
  4. Tack själv för alla fina bilder du visar oss!
    Stort grattis då ni ska få en till skrållunge, jättekul!
    Härliga minnen har man från de första sparkarna i magen, alltid lika otroligt och märkligt :)

    Kram-kram
    Ann-Christine

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se