tisdag 22 december 2009

Mysdag

Hej!
Idag har jag och min lilla tjej haft en jättemysig dag! Vi började med att spendera förmiddagen i pulkbacken tillsammans med Julias kompis Elias.
Fy vad det har varit kallt idag! Minus 12 grader!

Julia gjorde så fint bland hyacinterna hemma!

Hon fixade och donade i minsta detalj! Det var så roligt att studera henne! Hon lade i mossa och svampar med lite hjälp av mig, men det mesta gjorde hon helt själv! Och var mäkta stolt med sitt resultat!

Kvällsmys....
Boktips!
Tomtar
En underbar bok om allt som är värt att veta om tomtar! Innehåller även underbara bilder!!

Julias fina pepparkakshjärta som hon har gjort på Dagis!!
Nu är det dax för sängen!
Kram till er alla!
Nadja

3 kommentarer:

  1. Vilka härligt juliga bilder! Tack för din hälsning Nadja! Ha en snövit och fin jul!
    Idag skall jag bege mig till pulkabacken med dottern. Kram Jackie

    SvaraRadera
  2. Pulkbacken låter härligt! Vilken lycka att det blev en vit jul. Önskar dig en riktigt God Jul!

    SvaraRadera
  3. Dette høres ut som en koselig dag:) Deilig med slike kosedager!
    Ønsker deg og dine en fin jul!
    Klem AG

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se