torsdag 2 juli 2009

Efterlängtat paket!

Godkväll mina vänner!
Idag kom mitt efterlängtade paket från Ylva Skarp med posten! Jag har beställt två brädor av henne. Älskar hennes hantverk!! Har redan två brädor till som jag ska beställa, men jag får ta lite i taget.....som jag skrivit om innan så vill jag ha texten " Together we make a family" och så vill jag ha en som det står "Julia" på som ska pryda skrållungens dörr på hennes nya rum!

Hem Ljuva Hem
Andra brädan ska vi ge bort i bröllopspresent. På den står det "Störst av allt är kärleken"

Just for you........


Ylva Skarp



Imorgon arbetar jag sista dagen innan semestern! Underbart! Jag och Julia tar tåget ner till karlskrona på lördag och tänkte tillbringa nästan 2 veckor tillsammans med familj och vänner där nere! Andreas kommer ner efter en vecka då han måste jobba en vecka till....
Sen blir det till att bila tillbaka till Stockholm! Ska bli underbart att få komma ner och träffa nära och kära men sen vill jag nog vara hemma på Dalarö resten av semestern bortsett från kortare utflykter. Vi bor så fint så vi behöver egentligen inte åka iväg alls!



Mina rosor har slagit ut! Denna krukan har stått ute hela vintern, jag trodde att den var död. I våras började det komma gröna blad så jag började vattna den. O se vilka fina rosor som slagit ut! Det är till att vara en riktig överlevare!
Sommar!

Vad vore ett skärgårdshem utan en fiskmås.....



Rosa fin buske utanför matrummet och Julias rum


Nu e det dax att sova!
Godnatt!
Kram Nadja

2 kommentarer:

  1. Hejsvejs mitt i natta!!!Ska bara berätta att jag ska länka till din tävlig!

    Så fina skyltar...hon textarverkligen vackert!!

    Så härligt på bryggan. Kran till Skrållan♥

    Nattizzz♥

    SvaraRadera
  2. Vilka fina tavlor! Hur lång tid tar det att få en beställning? Har ett par vänner som gifter sig 25/7...hade varit jättekul att ge dem en sån här.
    Jag tar kontakt med Ylva och kollar...tack för tipset! Hoppas ni får härliga veckor här nere i staun =)
    Kram

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se