fredag 24 juli 2009

Myyys i Regnet

Nu sover skrållungen och jag har gjort mig en härlig kopp te! Det har nu slutat regna ute och vi ska ta en tur med båten i eftermiddag, ut till Andreas föräldrars sommarställe i skärgården!
Finns det nåt mysigare än en bok eller bloggen och en kopp te eller en god kopp kaffe! Det har blivit så himla mycket kaffe på sista tiden så nu fick det bli te!
De goda och somriga teerna har jag köpt på Village i Karlskrona


Bristande knoppar med smak av päron och En sprucken rosa tekopp med smak av smultron!


Goda skorpor till téet. Oxå dessa från Village



Mina fina temuggar kommer från Indiska och är en present från Mamma! Jag älskar dem! Skulle vilja ha flera men dem finns inte att köpa längre tyvärr!

Sommarblomma

Nu ska jag ta mig en varm dusch!
Ha en fortsatt skön fredag och helg!
Kram Nadja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se