fredag 24 juli 2009

Nymålat

Godmorgon från ett regningt Dalarö!
Sitter med mitt morgonkaffe och ser regnet ösa ner utanför fönstret. Julia sitter nöjt framför DORA o dricker sin välling.
Vi är nyss hemkomna från Kolmården där vi tillbringat två dagar tillsammans med goda vänner! Fy vilket sommarväder....och en vecka kvarstår av semestern. Vad fort det går! Det är inte klokt! Sista veckan ska jag bara vara hemma och njuta av mitt hus och min trädgård! Vi ska enbart göra endagsutflykter. Borta bra med hemma bäst, det stämmer verkligen!

Har börjat måla om altanräcket! Har målat ena sidan ännu sålänge. Vädret måste ju bli bättre innan jag kan fortsätta. Gillar inte att ha något halvfärdigt egentligen, men vad gör man....

Fönster mot matrum och Skrållungens nuvarande rum.



Blommor och Grodan Boll


Visst blir det såå fint! Vad lite färg kan förändra mycket!

Det blir vekligen en helt annan altan!! Jag är så nöjd!


Potatisblomma och lavendel!


Nu ska jag betala räkningar...........men sen kommer belöningen, att få kika runt hos er!
Ha en fin fredag!
Alla ni som jobbar, kämpa på snart e det helg!
Kramar Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se