fredag 31 juli 2009

Vinnare och förhandsvisning

TACK!!!!
Alla ni som varit med och tävlat om det fina dekorationsägget! Jag skulle vilja ge er alla varsit, men det kan jag ju inte göra......
Jag har nu utsett Sofie med bloggen Hemma i skogen som lycklig vinnare! Jag hoppas att du kommer ha stor glädje av denna fina inredningsdetalj!
Maila mig dina adressuppgifter så skickar jag vinsten snarast!
Stort Grattis till dig!
Ni andra, det vankas snart tävling igen så håll utkik!

Idag har vi äntligen påbörjat renoveringen av Julias kommande rum! Andreas har fått upp en vägg hittills som jag måste få visa er!
Nu håller han på för fullt så känner jag honom rätt så är det snart färdigt! Det gäller bara att börja, det kan vara lite segt i starten, men sen brukar det gå undan!
*Så fiiiint*

Imorgon ska faster Jenny komma och leka med Julia ett par timmar och vi ska till ikea och köpa madrass till Julias säng! Kommer nog bli lite andra saker oxå........
Visserligen brukar även detta gå undan....jag menar ikeabesöket med mannen. Iallafall är det så i denna familjen! Andreas hämtar precis det han ska ha o sen är det bara att åka hem...hahahaha!

Nu ska jag ta mig tid till att se mig runt hos er!
Ha en fin fredagskväll och trevlig helg!
Massa kramar Nadja


1 kommentar:

  1. Ser fram emot och se hur rummet kommer att se ut. Vi sätter också upp råspont i vårt matrum, dock stående då vi bara har 2.15 i takhöjd. Men ser redan nu efter en vägg att det kommer att förändra utseendet och känslan av rummet totalt. Kram Merja

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se