torsdag 9 juli 2009

Kost hälsa och träning


Hej på er!


Som ni märker kan jag inte hålla mig ifrån bloggandet! Jag kan som känt inte ladda upp bilder från den dator som jag har tillgång till nu så det få bli lite sommartips istället!


Idag tipsar jag om en sida där man hittar en massa bra tips och råd om kost, hälsa och träning! Verkligen uppfriskande!

Pernilla Carlsson, en tjej från Dalarö driver denna sidan som även innehåller recept på fräsch vegetarisk sommarmat! För att komma till sidan klicka här


I webshopen kan man även köpa hennes egna kokbok!


Väl värt ett besök!


Ha det fortsatt bra!

Nu ska jag kika lite hos er!


Kram Nadja

3 kommentarer:

  1. Oki, nu ska jag kolla in på den sidan, låter som ett bra tips!

    Ha en fin fredag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Hellojs o tack för finfina hälsningen!!

    tack för tipset med!!!

    !Trevlig Söndag!!
    ~~Kram ♥ Millan~~

    SvaraRadera
  3. Hej Nadja!
    Tack för dina hälsningar! Hemma efter ett dygn i skärgården, skön avkoppling!
    Hoppas att du har det bra på din semester!
    Kram/J

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se