lördag 1 augusti 2009

Nytt sjökort

Hej på er!
Hoppas ni har en fin lördag! Jag sitter och väntar på att Andreas ska komma hem så att vi kan åka till ikea och köpa madrass till Julias nya säng! Under tiden passar jag på at göra ett inlägg här då lilla skrållungen sover!

Vi har köpt ett nytt sjökort! Ett gammalt sjökort i nytryck över Vaxholm. Andreas är uppvuxen där och mina svärföräldrar bor fortfarande kvar där. Vi har sedan tidigare ett likadant över Dalarö och Jungfrufjärden. Nu är det bara Karlskrona som saknas! Det är så svårt att få tag på! Jag ska ringa Nautiska magasinet där vi har köpt dem vi har och höra med dem om man kan beställa ett över Karlskrona oxå. Vi har frågat tidigare om det men då hade dem inga i lager sa de....

Gillar de gamla varianterna av sjökort! Dem är så fina tycker jag! Ramen är köpt på ikea.

Vill ta tillfället i akt och stolt visa upp min fina klocka oxå! Tyckte att den passade in här......Jag ÄLSKAR min väggklocka! Den är köpt på Hans Michaels på Humlegårdsgatan i Stockholm. Jag beundrar den varje gång jag går förbi den! Den är ett av mina absolut bästa inköp!

* Så fin*

detaljbild

Avslutar detta inlägget med en bild på min älskade dotter. Bilden är tagen igår då vi hade så fint väder och var ute heeeela dagen lång! Visst är det en underbar bild! Och somrig!
Ha det gott i helgen!
Kram Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se