måndag 15 februari 2010

En doft av sommaren

Hej på er!
Tittar ut genom fönstret, på det gråa trissta vädret.....och längtar ännu mer till sommaren!!!
Kan inte våren skynda på lite! Det händer så mycket för mig denna våren så jag längtar extra mycket..... !
Bara tanken på att få vara hemma med vår lilla bebis och Skrållan och pyssla i trädgården får mig att känna ett glädjerus i hela kroppen! Räknar ju inte med att ha så mycket "ledigt" med två barn men att bara få vara hemma i mitt lilla hus och mitt hem räcker låååångt! Plantera lite nya blommor i ute krukorna.........sitta och sola på altanen......barnvagnspromenader.....
Nedan följer bilder med en doft av sommaren från New Port Collection!


Ha en bra start på veckan!
Kram Nadja

4 kommentarer:

  1. Ååå tänk när det är sommar å sol å vi kan bada ute leka i solen å grilla... suck.. den hr snn måste bort nuuuuu!!!

    Jag hoppas verkligen att lite färg och en klippning ska göra susen på mig...

    Ha en trevlig kväll.

    Kram

    SvaraRadera
  2. När du skriver så är det nästan så jag vill ha en liten till... Fast jag är ju ledig två dagar i veckan och jag tror det kommer bli en underbar vår och sommar med en snart 3åring och en snart 5åring. Denna gång ska båten i, vi la inte ens i den förra sommaren för jag visste med mig att det bara skulle bli att jaga barn på klippor ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Ja, bästa tiden att vara hemma med en bebis är ju våren och sommaren. Vår dotter är född i mars, pojkarna på hösten.

    Men njut nu av vintern då den är som vackrast! Ljusa och rätt milda dagar då solen kan börja ge fräknar på näsan :) Ta med dottern ut på en piknik med varm oboy och bullar idag!
    Jag däremot jobbar kvällspass... suck!

    Kram-kram!

    SvaraRadera
  4. Ja du, du är inte ensam om att längta. Just nu längtar jag fasansfullt efter våren. Det är alldeles för mycket av snö och vinter i Blekinge i år. Ha en god fettisdag!/Kram Merja

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se