onsdag 10 februari 2010

Hans Michaels

Godkväll allesammans!
Hoppas ni har haft en bra dag!
Här kommer ett kvällsinlägg från mig!
jag har varit och smygfotat i min favoritbutik idag! Hans Michaels på Humlegårdsgatan.
Till dig Jackie, silvergrodorna hade dem inte kvar tyvärr! Hade tänkt visa dig dem fina grodorna men dem fanns inte kvar! Spana in Jackies blogg My costal Home.
Nedan följer bilder från butiken! Observera att bilderna är tagna med mobilen.


Imorgon får ni se vad som slank ner i kassen och fick följa med mig hem.....
Nu väntar kudden!
Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Spännande att få se dina inköp! Sov gott!

    SvaraRadera
  2. Den affären skulle jag absolut vilja besöka. Borde bara ha en tjock plånbok med för där skulle jag hitta massor som jag vill ha!
    Mattan du frågade om är från Pappelina, har sett att tex. webshopen Newenglandstyle.no säljer dessa mattor. Min är köpt i Finland.
    Ha en bra dag!
    Kram S.

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se