torsdag 11 februari 2010

Snart helg!

Godmorgon mina vänner!
Hoppas ni sovit gott och är redo att möta dagen! Tänk att det är fredag imorgon! Underbart att veckorna går så fort!
Jag jobbar bara 1,5 månad till sen har jag tagit ut semester hela april, en månad innan bebisen beräknas komma!
Nedan ser ni vad jag fyndade igår.


Denna fina kruka med lejonhuvud på sidorna!
Kruka 99 kr

Ramen närmast i bild 99 kr ( ord pris 395 kr)

Har tänkt att ha ett svart vitt kort på barnen här såsmåningom! Tänk att man snart kan säga "barnen"! Konstigt........


Murgröna 225 kr

Passade utmärkt i silverkrukan tyckte jag!

Jag är så glad för mina fynd! Nu blir det inte mer shopping för mig på ett bra tag! *skratt*
När man går mammaledig ute på "landet" kommer man sällan in till stan så det gäller att passa på nu *Blink* Eller vad säger ni!!?

Ha en bra dag alla fina där ute!

Kram Nadja


8 kommentarer:

  1. Hej Nadja!
    Vilka fina fynd! Jättesnygga ramar och kruka!
    Önskar mig fler silverkrukor härhemma. Så fint!
    Ha en fin helg! Kram / Jackie

    SvaraRadera
  2. Jag kan tänka mig såna fynd jag med! Det gäller att hålla i plånboken när vi ömammor tar oss inte till stan. Det är billigast att vara hemma... fast nätshopping funkar ju även hemifrån i mysbrallorna *haha* Kram

    SvaraRadera
  3. Haha, detdär brukar jag också skylla på "då jag nu en gång slapp till stan så måste jag ju passa på och shoppa loss lite"! Men i ärlighetens namn så har jag nog mera tid för shopping nu än när jag jobbade! Men fina fynd har du gjort :o)

    Kram,
    Jennie

    SvaraRadera
  4. Fina saker!

    Skönt att få vila lite innan familjen blir större. Här i Finland påbörjar man sin mammaledighet en månad innan beräknad nedkomst och den räcker tills barnet är nio månader, sen får man ta vårdledighet tills barnet är tre år, men stödet då är så gott som ingenting, räcker knappt ens till blöjor :(

    Sköt om dig och lillknappen!
    Klart du ska passa på och shoppa nu då du har händerna lediga ;)

    SvaraRadera
  5. Hej, vilken fin blogg du har, kommer titta in igen:)

    SvaraRadera
  6. Hej, finfin blogg! Lägger till den på min lista. Så jag kommer tillbaks,

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  7. Veldig fine funn, klart du er fornøyd...ha en fin helg!

    SvaraRadera
  8. Åh vilken fin lejonkruka! Men framförallt, vilken orkide!!! Super fin!

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se