söndag 14 februari 2010

Stooor kram

Alla
Hjärtans
dag!

Kram Nadja

4 kommentarer:

  1. Kram till dej också! Godiset ser såå gott ut! Drömmer om allt gott jag ska äta när min förkylning har gett med sig och jag återfår smaksinnet ;o)

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Vad många fina inlägg du har gjort sen jag kikade in sist!
    Ni ser verkligen ut att ha ett supermysigt hem! :)

    Frågade min mamma angående den där zinkkrukan du hade sett på åhlens. Hon har en men jag vet inte hur hög den är och jag vet inte hur hög du vill att den ska va heller. Jag ska fråga mamma om jag pratar med henne ikväll! Hade varit kul om jag kunde "fixa" ytterligare en efterfrågad sak till ditt hem! ;)

    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma till underbara dig Nadja! :-)
    Stora kramar Lotta

    SvaraRadera
  4. Super koselig....håper du hadde en fin valentin dag!

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se