måndag 11 maj 2009

Älskade Glasverandor
Glasverandan nedan skulle jag vilja ha på vårt hus! Tyvärr så får det förbli en dröm då en veranda inte skulle göra sig på ett bra sätt på vårt hus! Skulle jag mot all förmodan byta vårt hus någon gång i framtiden skulle det vara mot ett hus med en stor härlig glasveranda!


En Veranda i mitt hem skulle ge plats för sköna vilostuder. Två stora läsfåtöljer med tillhörande fotpall, härliga plädar och andra små detaljer som höjer mysfaktorn! Tänk att sitta där med en kopp te eller en stoor latte och se regnet ösa ner ute. Vilken avkoppling det är att höra det smattrande ljudet mot fönsterrutorna! Ljuvligt! Eller vad säger ni?




Underbara glaspartier!


Detta huset är ett riktigt drömhus! Detta hade jag kunnat tänka mig att byta bort vårt hus mot......................

Alla bilder är lånade från nätet, okända källor!

Hoppas allt är bra med er. Själv är jag hemma med en sjuk liten tjej! Julia har ögoninflammation, svullna och igenklibbade ögon. Stackars liten! Men nu har vi fått medicin som vi ska börja med imorgon!

Nu ska jag umgås med min Andreas som nyss kom hem från jobbet! Sköt om er!



Kram Nadja



2 kommentarer:

  1. Du är som en riktigt hustomte du lilla söta Nadja!! Du har en jättefin blogg och tagit fina bilder! Hoppas vi ses snart!
    Kramar Lindis!

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder :)

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se