måndag 4 maj 2009

Inspiration när den är som bäst
måste bara dela med mig av dessa fina bilder


Förtjusande stol omgiven av ljuva mårbackablommor


Sommar....................


Älskar vitrinskåpet i bakrunden! Det med kryss i dörrarna! En dag ska jag vara stolt ägare till ett sådant!

Dukat för festmåltid

stämningsfullt vardagsrum

Porslin från Matteus. Jag har själv det stora fatet som ligger under skänken. Jag använder det som fruktfat på köksbänken!

Samtliga bilder är tagna från Vita rummet
Kram Nadja

7 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Så vackra möbler!! Skulle kunna tänka mig alltihop.. :) Synd att man hittade hit till bloggvärlden så sent; efter att man skaffat nya möbler, nu får man väl dras med de man har ett tag... ;) Hoppas ni haft en skön valborgshelg! Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Tack så hemskt mycket!! Jag köpte mina lådor på Granngården, tycker så mycket om dem att jag nog ska köpa en till, till rabarberna... Ja, jag hoppas jag får liv i de små fröna för det ska bli underbart att gå ut och hämta kryddor direkt från trädgården. Härligt! Ha en fortsatt fin tisdag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Åååå så härliga bilder! Hade kunnat spendera många timmar i stolen utomhus =)

    SvaraRadera
  4. hehe skönt att man inte är ensam då :) fast de e härligt med jobb!!
    vilka underbara bilder, man blir ju alldeles glad :) tack för de!
    hoppas resten av veckan blir riktigt bra, kramar nadja

    SvaraRadera
  5. HEj vad kul att ha hittat hit!

    Kram C

    SvaraRadera
  6. Jaa, tack för att du gjorde det! Superfina allihop!

    Camilla

    SvaraRadera
  7. Vilka härliga bilder du bjuder på! Mårbackorna var ju helt underbara! Så vackra pellisar kan vara

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se