fredag 29 maj 2009

Villor i New England stil

Villor i New England stil från Willa Nordic



Av deras modeller är detta min favorit!! Lagom stort och med en härlig altan! I tankarna har man en egen strand och brygga nedanför huset......





Härligt kök!


Var bara tvungen att dela med mig av dessa härliga hus!
Återkommer med mer inlägg ikväll! Jag och Julia har PF ( pappafritt) och då har jag planerat en kväll med bloggen efter att lilla skrållan somnat och vi har haft vårt tjejmys!
Ha en skön fredag!
Kram Nadja







2 kommentarer:

  1. Hej! Vilket härligt hus!
    Räknaren jag har hittade jag på sunset.se
    Man måste registrera sig men det var gratis =)
    Ha det bra! Kram

    SvaraRadera
  2. Hej ! Har nyss hittat din härliga blogg med fina bilder,är även en "fan" av New Englandstilen och shabby stilen.
    Har en butik i Jämtland,Strömsund där jag blandar gammalt och nytt.
    Ta en titt! www.jojo-inredning.se
    Hälsningar Månica

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se