måndag 4 maj 2009

Gudagott.....


Denna kaffemaskin från Nespresso ligger högt på önskelistan! Vi har denna på jobbet och den gör gudagod kaffe Latte! Det är den som får mig att vilja gå upp på morgonen *skratt*.


Mitt Latte-recept är den lila kapseln, tillsammans med standardmjölk. Jag föredrar den lite mer gräddiga smaken och då blir denna kombination perfekt tycker jag!

Det finns en mängd olika smaker så det gäller att prova sig fram. Trodde aldrig att jag skulle hitta rätt i denna djungel.......

Ett hett tips är denna fina mjölkskummare! Det går snabbt och smidigt och den tar knappt ingen plats alls! Förutom att skumma mjölk kan den ju också vispa grädden till chokladen............användningsområderna är många!
Ha en skön måndagskväll!
Kram Nadja


2 kommentarer:

  1. Vilken snygg kaffemaskin!! En sån hade jag inte alls tackat nej till =)
    Förmodar att kaffet smakar som du beskriver det =)

    SvaraRadera
  2. Vad fin blogg du har Nadja! Du är en riktig pysselgumma du! Jag blir ju själv sugen på att pyssla - och jag är verkligen ingen pysselgumma..:-)
    Kram Lindis

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se