torsdag 14 maj 2009


Idag har det varit underbart vårväder, klarblå himmel och sol! Trots en sjuk lite dam hemma har man ändå kunnat njuta av solen en liten liten stund. Gäller att passa på under sovtimmen som infaller mitt på dagen. Jag fick då äntligen sätta mig med en kopp kaffe och njuta av mina nyinköpta tidningar som jag längtat så efter att få bläddra i! Klassiska Hem och Antik samt Vakre hjem! Fanns massa härlig inspiration!


Plockade med mig en bukett av de vackra vita blommorna från trädet vi inte vet namnet på. Vackert och somrigt blev det iallafall!


Vårt fina skåp i sovrummet. Detta hittade vi stående i vår källare då vi bodde i lägenhet i Farsta. Jag satte en lapp på skåpet med en undran om ägaren kunde tänkas vilja sälja det och mitt telefonnummer samt lägenhetsnummer. Det döjde nån dag innan det ringde på dörren och utanför stod grannen två trappor ner. Det visade sig vara han som var ägare till det fina skåpet i källaren! Och visst kunde han tänka sig att sälja! Det är lagom stort och rymmer nu alla våra album och fotografier!




Mina skor som jag hade som liten flicka! Nostalgi. har även ett par jättefina läderstövlar som min lilla mamma så omsorgsfullt sparat! Jättekul! Dem står nu prydnad i vårt vitrinskåp!

Ha en fortsatt skön torsdagskväll! En dag kvar sedan är det helg och ledigt för dem flesta!
Kram Nadja

1 kommentar:

  1. Grattis i efterskott Nadja!!! HOppas att du hade en bra dag!

    Kramelikram Lotta

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se