tisdag 9 juni 2009

BRUKA

Godkväll allesammans!
Vilken fin kväll det blev här i Stockholm! Det har bara varit kallt och regn annars! Det ska ju bli mer regn så det gäller att uppskatta alla dessa fina tillfällen! Tänker på alla dem som tar studenten och har skolavslutningar......Kunde inte solen titta fram lite dessa dagar!

Jag var på Bruka vid Östermalmstorg idag och hittade en massa fint! Gillar det mesta dem har! jag samlar på deras porslin. Jag har tänkt att blanda beige och grön färg, det passar bra till vårt kök med beige pärlspont!


Det började med att jag fick ett uppläggningsfat av ett par arbetskollegor och på den vägen är det!
Nedan visar jag lite inspirationsbilder från Bruka! Deras textiler och korgmöbler är också himla fina!



Ha en skön tisdagskväll!
Kram Nadja







1 kommentar:

  1. Å så fina de gröna tallrikarna är!! Kan tro att det är riktigt fint att duka med dem!

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se