onsdag 3 juni 2009

Så sött....

Denna fina servis köpte Andreas till vår lilla dotter. Visst är den söt! Den är inhandlad på Ikea.


Söta små kaffekoppar i ljuvliga pastellfärger!
Blir hon som sin mamma så är det lattemuggarna som kommer att användas flitigast......Jag är beroende av latten på jobbet! Jag tycker att en kaffemaskin från nespresso skulle platsa ypperligt i vårt hem! Speciellt den creme färgade!

Hela servisen med sockerskål och mjölk/gräddkanna.
Nä nu ska jag lägga mig bums! Imorgon ska vi träffas 4 familjer här på Dalarö. Vi lärde känna varann genom mammagruppen. Vi brukar ses iallafall en gång i månaden. Vi ska fira midsommar tillsammans på Ornö så det ska planeras för fullt!
Nu har tårarna torkat efter den känsloladdade film jag nyss sett på 5:an, Eight Below så nu e det dax att knyta sig. Det är min sovmorgon imorgon så underbart det ska bli! Vi turas om så att vi får varsin per helg! Välbehövligt när man har en liten tjej som vaknar runt kl 06 varje morgon.....
Kram och Godnatt!
Nadja


1 kommentar:

  1. Den är jättefin, Stella har också en sån, även om hon är lite för liten för att leka med den än:-)
    Mysigt med midsommarfirande på Ornö, är så kul att ni har så bra kontakt, även om ni kommer att vara saknade på Granis:-)
    stor kram

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se