fredag 26 juni 2009

Ett hus för oss i Karlskrona

Måste bara få visa detta fina hus som finns ute på Hemnet just nu. Det ligger på Hästö i Karlskrona. Hade det varit aktuellt för oss att flytta ner så hade detta hus varit ett klart alternativ!
TACK LOTTA för tipset! Men som jag sa till dig så får jag nog tyvärr nöja mig med att ha det som ögongodis.....

Fin trädeckad altan och härlig trädgård. Nära till havet, precis som vi vill ha det!

Mysigt kök med vinklar och vrår!

Underbart vitrinskåp i köket, vitt och fräscht!


TVÅ kakelugnar! Alla ni som känner mig vet ju hur svag jag är för eldstäder! Det var nästan ett krav från min sida när vi letade hus! Nu har vi både kakelugn och öppen spis till min stora glädje! Jag njuter av dem varje dag jag ser dem!



Inte helt fel att sitta här o käka middag!
Alla bilder är lånade från Hemnet!
Ha en fin fredag!
Kram Nadja



1 kommentar:

  1. Oj så fint detta var!
    Har inte varit inne på hemnet på väldigt länge...ska gå in och kika lite närmare på detta, alltid kul när det finns i närheten...
    Skulle ni ha tid över när ni kommer ner så hör av dig! Hade varit jättekul att ses!
    Kram

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se