lördag 6 juni 2009

Nautical living

Här kommer härlig inspiration från Nautical living
Sovrummet ovan har inspirerat mig otroligt när jag planerar inför Julias nya rum! Har redan lagt fram önskemål om skåpen under sängen till min kära sambo (som är snickare......) och han tycker också att det är en bra idé! Det är otroligt fint och då Julias rum inte är så stort så är det perfekt att bara kunna "slänga" in alla leksaker mm i skåpen/ lådorna under sängen när det är färdiglekt för dagen!
Gillar idén med de tre livbojerna på väggen också! Det ska givetvis stå Dalarö på dem.

Riktigt cool säng! Men den ser lite hård ut tycker jag.......Idén är jättekul tycker jag!

Hoppas alla har en skön lördag! Nu ska jag ta mig tid till att läsa era bloggar!

Kram Nadja


6 kommentarer:

  1. Så utrolige flotte bilder! Dette inspirerte masse:) Sengen var veldig morsom, også er det så flott med livbøyer på veggen synes jeg.
    Ha en fortsatt flott helg!
    Klem AG

    SvaraRadera
  2. perfekt med förvaring under sängen ju, skulle vilja ha det under Mayas säng, vore perfekt för hennes täcke o lite hundleksaker =) PUSS PUSS

    SvaraRadera
  3. Din dotters rum kommer alldeles säkert att bli mysigt . Att bygga sånna lådor till sängen är såå fint.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  4. Så massa fint i bilderna, många detaljer jag kunde ha hemma hos mig :) Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Jättefint. Kommer nog att bli superfint i Julias nya rum. Förvaring under sängen är jättebra, man kan aldrig få nog av bra förvaring när man har småbarn hemma:-)

    SvaraRadera
  6. Fina bilder med underbar inspiration!! Ha det så gott!
    /Jacqueline

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se