tisdag 30 juni 2009

Kvällsdopp

Godkväll mina vänner!
Idag efter dagis och jobb gick jag och Julia ner till vår lilla strand som ligger vid båtbryggan endast 5 min promenad från huset! Det är vardagslyx för mig att kunna tillsammans med min älskade dotter ta ett kvällsdopp innan läggdax! Vi saknade pappan men han var tvungen att jobba kväll idag tyvärr.

Såhär glad blir man när man får bada i havet efter en varm dag!
Bada är bland det bästa Julia vet!

Kvällen har varit alldeles ljummen och vattnet likaså! Det är nästan tropisk värme i luften! Hoppas att det håller i sig ett par veckor till.....helst hela sommaren!



Det finns en massa att upptäck i vattnet! Men sjögräs var riktigt läskigt......."OJ OJ OJ OJ OJ" kom det ur skrållungens mun och tårarna sprutade......."mussig mussig" ( smutsig)!!!


Vi samlade snäckor och stenar

*Kärlek*

Dessa goa fötter som man bara vill äta opp!

Efter ett tag gav hon med sig och hade badat klart. Man blir hungrig av att samla snäckor och stenar. Vi avslutade vår mysiga kväll på stranden med en fika!

Sist men inte minst, ett tips på en ljuvlig bodylotion med doft av sommar från The Bodyshop, 169 kr. Den finns med shimmer också för 189 kr.
Kram Nadja

4 kommentarer:

  1. Hej Nadja!

    Vad fin hon är din lilla Julia! Och vad härligt att bo så nära havet...det är min drøm!
    Hoppas allt är bra med er annars! Jag smyger in här på din blogg med jämna mellanrum och läser dina inlägg. Det verkar som att ni bor på ett underbart ställe! :-)

    Stor kram från Nina

    SvaraRadera
  2. Var bara tvungen att lämna en kommentar här också. Vilka härliga bilder!! Vilken lycka att få bo som ni gör! Barn är härliga i den där åldern, Julia är jättefin. Min yngstes fötter är nu i storlek 38-39, så de är inte riktigt lika babygoa längre... :O) Kram kram, Kicki

    SvaraRadera
  3. Mysigt. Ni har det verkligen bra som bor som ni gör, längtar tills vi kan ha det så vi också, det är verkligen drömmen.
    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Vilka underbara bilder!
    Själv har jag inte badat i havet...än. Det har inte varit mer än 15-16 grader och då hoppar jag INTE i!
    Hoppas på att det är lite varmare nästa vecka då jag börjar mig "ledighet" eller hur man nu ska kalla det :-)

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se