tisdag 16 juni 2009

Min fina fina flicka

Detta inlägget tillägnar jag min fina dotter Julia.


Jag är så otroligt lycklig och tacksam över att få vara mamma till denna ljuvliga lilla varelse! Jag nyper mig i armen varje dag och tror knappt det är sant! Att denna fina lilla tjej är min flicka!


Igår hade vi en eftermiddag i trädgården. Åkte "kana" (rutchkana), gungade, plockade blommor och en massa annat kul i det fina vädret som var! SOL! Underbart! Det som oftast kommer ur lilla skrållungens mun nu e "NÄE PAPPA, NÄE MAMMA, SÅHÄR!" En bestämd lite dam som vet vad hon vill. Hon är oxå väldigt mån om att man inte är ledsen. "Lissen mamma?" och så klappar hon mig på kinden..........*Lycka*






Nu håller vi tummarna för att midsommarvädret blir fint med en massa sol och värme!
Kram till er alla!
Nadja


5 kommentarer:

  1. Hon är så söt din lilla tjej!
    Visst är det helt underbart att ha ett "eget" barn...brukar titta på Hugo och tänka att han ÄR faktiskt min...svårt att fatta det ibland =)

    SvaraRadera
  2. Goaste lilla Julia. Jättefint skrivet och jag håller med om alltihop. Det är en magisk känsla att vara mamma, den där gränslösa kärleken man har till sin lilla, som man inte kan förstå innan man är där själv...

    Glad midsommar på er. Ses nästa helg.
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. hej vilken himla mysig blog!! o såå söt julia!!kul att jag tittade in!!!

    trevlig midsommar millan♥

    SvaraRadera
  4. Vad fint skrivet Nadja! Tänk om alla föräldrar kunde säga samma sak som du gör....

    Kram kram Lotta

    SvaraRadera
  5. sötast i världen!!! Hoppas hon o anton mår bättre!!! PUSSAR, vi hörs på midsommar om inte tidigare!

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se