torsdag 25 juni 2009

Panduro

Här kommer inspiration från Panduro! Har varit där på lunchen och köpt lite smått och gott till ett album som jag ska göra åt min minsta brorson! Jag gjorde ett liknande till Melvin när han var liten och nu ska Liam också få ett!
Nedan följer lite prylar från Panduro som jag gillar och som man kan göra mycket fint av!



Dekoration som man kan använda till allt! Dukning, kort, blomsterarragemang ja det finns en mängd användningsområden om man låter fantasin flöda!



Tyger i marin stil 139 kr/ m






Segelbåtar 99 kr/ 49 kr




Bokstäver i trä 7,50 kr/ st, dekoration livboj och fiskmås förpackning med 5 st 26.50 kr, dekoration stol och parasoll, 2 st 24 kr , dekoration roder, fiskar boj 5 st 24,50 kr.



Ja man kan göra mycket om man känner att man har tiden. Det är ju alltid roligare med eget hantverk! Jag gillar kannan man ser på bilden ovan med den röda stjärnan!
Hoppas ni har fått lite idéer och skaparglädje!
Nu ska jag snart ut i det fina vädret!
Ha det gott i sommarvärmen!
Kram Nadja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lilla soffbutiken.se