tisdag 16 juni 2009

Trouville Möbler

Idag har jag köpt både Skärgårdsliv och Vakre hjem! Mina favorit tidningar! Dem är fullspäckade med massa inspiration. I skärgårdsliv tipsade man både om Dalarö och Karlskrona som resmål i sommar! Dem städer som ligger mig så varmt om hjärtat!

Dessa fina utemöbler finner man hos Trouville möbler

Jättefina med det där lilla extra enligt mitt tycke! Nackdelen med vitt trä är ju att det måste målas om varje år....Men man kan ju få tycka att det är himla fint ändå......



Övriga tips på webbutiker :






Stabburs Bua

Vildanden showroom

Mrs Arouba

Sweet Memories

Landcharm

New England Style

Ha en skön tisdagskväll!

Kram Nadja


1 kommentar:

  1. Tack för butikstips! Vilket vackert kök du har, med en touch av hav... det har jag med i dag i mitt kök !!

    Trevlig midsommar, med tjocka tröjor;)

    Mari.

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se