torsdag 20 augusti 2009

Imse Vimse Spindel

Godmorgon!
Alla som känner mig vet att jag har en väldig fobi för spindlar. Och då menar jag spindlar av den större sorten.....
Denna hittade jag bland Julias sandleksaker.....IIHHHH!Peppar, peppar har vi inte haft en enda spindel inne i huset denna sommaren! Ser aldrig spindlar här faktiskt tack o lov...Dem gömmer sig väl och det hoppas jag att dem fortsätter att göra!
Se och njut!

Lägg märke till den vita bollen under spindeln! Måste ju vara en massa spindelbebisar på G! Skräcksenarie!!!!!!
Här ser den lite mindre ut!

Det räcker med att se en spindel för att det ska börja krypa över hela kroppen....

Undrar hur många bebisar som föds varje gång....

Nu ska jag sätta på en kopp kaffe! Är hemma idag oxå då denna envisa förkylning håller i sig både på mig och Julia.
Ha en fin dag allesammans!
Snart är det helg igen! Underbart!
Kram Nadja


4 kommentarer:

  1. Hej Nadja! Även om du tycker spindlar är äckliga (vilket jag för övrigt också tycker), vill jag bara säga att du har tagit ett väldigt fint foto på den!! Duktig du är!!
    Hoppas allt är bra med dig! Det var roligt att vi kunde träffas, nu åker jag snart tillbaka till Shanghai.
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Fy vad äcklig! Har väl förmodligen lika mycket fobi som du (har jag för mig i alla fall). Måste säga att du är modig som fotat den. Hade det varit jag hade den varit mos eller nersprayad med Radar =)
    Ha en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag håller med de båda föregående talare. Fina foto, men hade spindeln varit här, hade den mött sin skapare vid detta laget ;).
    Hoppas förkylningen blir bättre snart!
    /Therése

    SvaraRadera
  4. Såna där äckliga kryp har vi ute i vår trädgård också. Fy! =/
    3-4 stycken gjorde mig sällskap ute i carporten när jag staplade om veden förra helgen... Usch! Tur att de håller till där det är lite fuktigare och att de inte begett sig in i huset =)

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se