torsdag 6 augusti 2009

Kvällsmys

Godkväll!
Det blev en fin kväll idag oxå! Underbart att sitta ute på altanen med en kopp te och läsa! Men man märker att det börjar gå mot mörkare tider då det blir mörkt relativt fort.......

Lite bilder från ikväll......

Den gulliga lilla kannan är från Indiska och är en present från mamma. Visst är den söt!

* Mjölkkanna*

Har planterat lavendel i ena zinkbaljan. Den är ju flerårig så i vinterlägger jag bara över lite plast och så håller den sig tills nästa år då den kan blomma fint igen!
Boktips!
Nattfåk skriven av Johan Theorin.
Läs mer om boken här
Jag har prcis börjat läsa den men den verkar himla spännande! Gillar svenska deckare.

*lavendel*



Doftar lagom, det får inte bli för mycket.....

De fina dynorna som jag fyndade på Hemtex för 39 kr/ st. Så härliga att sitta på! Funkar både i stolarna och på altangolvet om man vill ligga och sola eller bara ligga och vila!



Har plockat med mig större stenar hem från stranden som jag fyllt ut krukorna med. Tycker att det blev riktigt fint!

Mina fina rosenbollar som jag har i tre storlekar! Fina att dekorera med! Kommer från Blomsterpassagen vid Östermalmstorg, ett stenkast från där jag jobbar.

Nu är det dax att sova. Imorgon är det fredag! Tänk att jag jobbat en vecka redan. Tiden bara flyger iväg!
På måndag börjar skrållungen dagis efter sommarledigheten och Andreas börjar oxå att jobba.....
Godnatt mina vänner!
Nadja


2 kommentarer:

  1. For en herlig uteplass du har! Her ser det deilig ut å sette seg ned med en bok og en kopp te og bare nyte liver:)
    God helg!
    Klem AG

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se