söndag 9 augusti 2009

Växthus

Godmorgon mina vänner!
Hoppas att er helg varit bra och att ni njutit av det fina vädret! Iallafall har det bjudits på fint väder här uppe i Stockholm!
Våra grannar har haft fullt upp med att få upp deras växthus. Det blir såå fint!
Det är något som jag oxå skulle vilja ha framöver. Här kommer lite inspiration!

Denna bild har jag lånat av Broarne

Tänk att ha ett så stort så man kan duka långbord! Såg ni på Sommar med Ernst i torsdags? Jag måste säga att jag har rätt svårt för just honom som person, barfotamannen, men jag gillar nästan alltid hans inredning! Den lantliga stilen som doftar skärgård!I torsdags inredde han ett båthus! Tycker att det blev så fint!


Här kommer inspiration från Sweden Greenhouse

Kika på deras hemsida, dem har en massa fina inspirationsbilder!

Planeringsbord, Sweden Greenhouse

Sweden Greenhouse

Havsnära från Bony

Lånad bild

Underbart grönskande! Här tar man gärna en fika och njuter av lugnet som råder!

Lånad bild!

Ha en skön söndag allesammans!

Kram Nadja

2 kommentarer:

  1. Fina inspirationsbilder! Vi har massa gamla fönster från ett gammalt hus som ska bli växthus bara tiden räcker till att bygga det... lär nog få vänta några år är jag rädd! Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. HejNadja!!

    så fina bilder..en till här som drömmer om växthus...att inreda just så för mysiga stunder!

    Kramelikram Millan ♥

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se