fredag 21 augusti 2009

Inspiration

Godmorgon!
Här är man uppe med tuppen som vanligt. Imorse vaknade Julia 05.30, UNDERBART........
Vi är hemma från jobb och dagis idag oxå då vi vill ge förkylningen en chans att försvinna nästan helt innan vi tar nya friska tag nästa vecka!
Här kommer inspiration från Cape Henry

En fin detalj i hemmet! Udda men häftiga och otroligt snygga!
Jag gillar ju stjärnor.....så jag fastnade direkt för dessa söta små ljuslyktor!


Snygg och stilren bordslampa i New England stil.

Håll koll på datumet!

Choklad och Caffe latte. Dessa muggar har jag sett på flera ställen! Tror till och med att Åhlens har någon liknande variant. Jättefina! Vi har en massa muggar hemma så vi får inte plats med fler tyvärr, annars hade dessa absolut kunnat få bo hemma hos mig!




Jag har ju även en förkärlek till blå/vitt och tycker att denna serien är jättesöt! Finns tallrikar oxå!
Ljuvliga pasteller!


Bilden talar för sig själv....UNDERBART skåp! Skulle så gärna ha ett sånt här skåp hemma!!!


Ännu ett oslagbart skåp! Faller mig helt i smaken!


Ljuvligt vitrinskåp!
Åhhhh ja det finns mycket fint man skulle vilja ha! Ska rätta mina lottorader och hoppas på storvinst idag......
Ha en fin fredag och en härlig helg!
Kram Nadja


4 kommentarer:

  1. Oj så mye lekkert, den lampen med blå skjerm og ALLE skapene kunne jeg tenkt meg..uten at jeg har plass til det da...men så lekkert det var!!

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Nadja! I Karlskrona är det helt underbart just nu med sensommarvärme och massor av sol. Tittade på ditt förra inlägg om pallen, vilket fynd du har gjort, den är ju jättesöt och praktisk. Sen om din fobi för spindlar - jag är alltid rädd om mina spindlar och lyfter ut dem ifall de är inne. Använder en glasburk och en bit hårdare papper. Var rädd om dem, de håller andra småkryp borta från dig och det är faktiskt rätt spännande och titta på ett litet spindelbo med massor av spindelbebisar. Jag tror din lilla trollunge skulle tycka det var litet spännande. Kram Merja

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilka härliga bilder! Jag gillar också stjärnor och fastnade direkt :)
    Jag tror att muggarna är från Broste (dansk) men det kan ju finnas flere leverantörer med liknande muggar. Fina är dom i varje fall!
    Kram Sabina

    SvaraRadera
  4. Hej,
    Härliga bilder! Jag skulle gärna göra lite plats hemma för ett av de där fina skåpen! Och marina detaljer - det gillar jag skarpt.
    Ha en skön helg//Anette

    SvaraRadera

Lilla soffbutiken.se